100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרן לפי מידה

כולנו יודעים שכאשר אנו ישנים טוב, היומיום והשגרה שלנו פשוט נראים אחרת. בחירת נכונה של גודל מזרן היא חלק בלתי נפרד מיצירת סביבת שינה נוחה ובריאה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות ומגוונות, זה יכול להיות מאתגר לקבוע איזה גודל מתאים ביותר לצרכים שלכם ולכן חשוב לדעת איך לבחור את מידות מזרן המתאימות בדיוק לכם!

מזרנים לפי מידה - מה המידה שלך?

איך בוחרים את המזרן המתאים?

בחירת המזרן המתאים חייבת להיות מותאמת אישית, ועל סמך הרגלי השינה שלכם. כיום, עם החדשנות והטכנולוגיה אפשר להתאים מזרן ברמה האישית גם דרך שאלון מקוון אונליין וכמובן התייעצות מקצועית עם מומחים בתחום.

לבחירת המזרן המתאים לכם יש משמעות גבוהה מאד לאיכות חיי היומיום. כאשר המזרן שלכם מתאים גם במידות, גם במידת הקשיחות או הרכות ובטח לבטח בפיזור הלחצים השינה שלכם תהיה איכותית יותר וכולנו יודעים שכאשר השינה טובה יותר, החיים האישיים טובים, התקשורת עם הסביבה ברורה יותר והתפוקה המקצועית או האקדמית איכותית יותר.

לא מתפשרים על איכות

כאשר אתם בוחרים מזרן אתם לא בוחרים רק מוצר, אלא גם את חומרי הגלם ממנו הוא עשוי. מזרנים איכותיים העשויים מחומרי גלם הנבחרים בקפידה מביאים לתוצאות שינה טובות יותר. למזרנים איכותיים יש יכולת לגרום לכך שלא תהיה הזעה בלילות, פיזור הלחצים יהיה נכון וכך לא יהיו כאבים במותניים, בצוואר, בגב או בעמוד השדרה.

אנשי המקצוע המבינים בתחום זה ברמה הבינלאומית יכולים להתאים לכם את המזרן המושלם שיביא לכם שינה טובה, ללא כאבים בגוף, עם פיזור לחצים נכון ובד נעים ואוורירי. להתייעצות וקבלת הדרכה והכוונה יש משמעות, ואנחנו כאן בשביל לסייע לכם לבחור את המזרן המושלם בשבילך.

בחירת גודל המזרן הנכון חשובה להבטחת שנת לילה נוחה ונינוחה. כדי לקבוע את הגודל הטוב ביותר עבורכם חשוב לבדוק את השטח בחדר השינה לפני הכל ולתת גם מקום וחשיבות להעדפות השינה האישיות שלכם. אחרי הכל, המזרן הוא החבר הכי טוב שלכם, ושומר עליכם שתהיו רגועים ושלווים במהלך היום, ועם שינה טובה ומתוקה במהלך הלילה.

המזרנים שלנו מגיעים במגוון מידות - היכנסו להתרשם בעמוד המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >
לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן