100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרני יחיד אקסטרה

כולנו יודעים מהו הפריט שמשפיע בצורה משמעותית על איכות השינה שלכם: המזרן שלכם! לא בטוח שאתם נותנים לו מספיק חשיבות וחשוב שתבינו כי המזרן שלכם - הפריט ה"בסיסי" הזה - הוא אחד הפריטים הכי חשובים בחיינו, ואחד השמישים - ולכן חייב להיות איכותי. אם אתם מחפשים מזרני יחיד גדולים יותר אז כנראה שאתם צריכים "מזרני יחיד אקסטרה". חשוב לחפש מזרן ספציפי שיענה על הדרישות האישיות שלכם. אם לא תחפשו מזרן שעונה לכם על כל הדרישות, אז לא באמת שיפרתם את איכות החיים שלכם.

אצלנו בסואניו, מידות מזרני יחיד "אקסטרה" הן: 90x190 ו- 90x200.

לצפייה במידות הזמינות בחרו את המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >

לא חייב להבין במזרנים, אבל כדאי להכיר אותם

בדרך כלל, גודלם של מזרני יחיד הוא 80x190 או 80x200, גודל שנחשב לסטנדרט עבור רוב מיטות היחיד. גודל זה ידוע גם בתור גודל המתאים לסטנדרט במגוון של מדינות, ולא רק בישראל. מזרן יחיד מעוצב תוך מחשבה על אנשים שנמצאים לבד בחדרם, מה שהופך אותו לבחירה מוצלחת עבור חדרי ילדים, חדרי אירוח ודירות קטנות ובכך הוא חוסך לא מעט מקום, אך קיים בנוחות מקסימלית.

לחדרים יותר מרווחים, או סתם אנשים שאוהבים להתרווח יותר, יצרנו מזרן יחיד אקסטרה: מזרן יחיד בגדלים 90 על 200 או 90 על 190, אשר נחשב גם הוא יחסית כמזרן סטנדרטי, אך חשוב לדעת שיש להתאימו באופן ייחודי למיטה הרצויה. באופן כללי, כדאי לבדוק היטב את השטח גם כך לפני שמחליטים על סוג המזרן על מנת שלא תהיינה הפתעות לא צפויות.

מהם היתרונות של מזרני יחיד אקסטרה

בגלל גודלם הקומפקטי, מזרנים בודדים מצוינים לחיסכון במקום, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור חדרי שינה קטנים יותר, דירות סטודיו או חדרי אורחים, חדרי מתבגרים וחדרי ילדים. בדרך כלל מזרנים בודדים הם פחות יקרים מהמזרנים הגדולים יותר, בשל כמות החומר המופחתת בייצור המזרנים מה שהופך אותם לבחירה נוחה עבור אנשים בעלי תקציב מסוים ומוגדר מראש.

מזרנים בודדים הם גם רב שימושיים להפליא. הם יכולים לשמש במיטות קומותיים, מיטות ננעלות, מיטות רגילות ליומיום, ואפילו כספה מאולתרת עם המסגרת והכריות הנכונות.

איך בוחרים את המזרן המתאים לכם?

ברכישת כל מזרן, יש לקחת בחשבון מספר גורמים שיסייעו לכם להחליט על המזרן המתאים לכם, והמותאם לכם ברמה האישית:

  • נוחות ומוצקות

העדפות הנוחות ותנוחת השינה שלכם יקבעו את רמת המוצקות המתאימה. לאנשים המעדיפים לישון על הצד יהיה טוב יותר מזרן רך. לאנשים הישנים על הבטן או על הגב יהיה נוח יותר מזרן מוצק שגם מסייע ליישור ויציבה נכונה של עמוד השדרה.

  • חומר המזרן

חומר המזרן ישפיע על תכונות הנוחות, העמידות וויסות החום שלו. ישנם חומרי גלם מצוינים להורדת לחץ, אך הם שונים בוויסות הטמפרטורה ובאורך החיים שלהם ולכן חשוב לדעת מה לבחור. הבחירה המבוקשת ביותר היא ויסקו שמביאה לאיכות חיים טובה יותר.

  • ביקורות ואחריות

התבוננות בביקורות על מוצרים יכולה לספק תובנות חשובות לגבי ביצועי המזרן. בנוסף, אחריות יכולה להציע שקט נפשי, להבטיח שהיצרן מכסה כל פגמים או בעיות. בדקו היטב את המזרן שאתם רוכשים וכך תוכלו להיות בטוחים ברכישה שלכם.

לסיכום, מזרן יחיד יכול להתאים בצורה מושלמת לכל מי שמחפש מזרן נוח לחדר ילדים, חדרי נוער, חדרי אירוח או בכלל מעדיף לחסוך במקום. בחירה נכונה ואיכותית בליווי אנשי המקצוע הנכונים תביא לתוצאות מושלמות.

לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן