100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרן מיני זוגי

בין אם אתם גרים בדירה קטנטנה, סטודיו נעים או קרוואן קומפקטי, מציאת המזרן המושלם שמתאים לשטח חדר השינה שלכם מבלי להתפשר על נוחות יכולה להיות אתגר אמיתי. עם זאת, מזרן מיני זוגי נותן מענה מושלם לסיטואציה הזאת תוך שילוב של פונקציונליות, נוחות מירבית וחיסכון במקום.

מהן המידות של מזרן מיני זוגי?

מזרנים מיני זוגיים קיימים במידות של 190X120 ובמידות של 200X120. מזרן זה מתאים במיוחד לאנשים המחפשים מקום נוסף להתרווח בו אך הם אינם מעוניינים במזרן זוגי קלאסי, או לזוגות שהחדר שלהם קטן ואין בו מקום למזרן במידה זוגית רגילה. הוא גם מתאים לחדרי אורחים שבהם יש מספיק מקום למזרן זוגי, אך אין צורך במזרן זוגי גדול.

מזרן מיני זוגי תוכנן במיוחד כדי לתת מענה לחללים קטנים. הוא בדרך כלל קטן יותר בגודלו מאשר מזרנים רגילים. הגודל הקומפקטי מאפשר לו להשתלב בנוחות בחדרים קטנים יותר, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור תושבים בדירות חדר אחד, או סטודנטים המתגוררים במעונות, דירות שותפים, או אנשים המתגוררים בקראוונים ואף סירות.

יתרונות מזרן מיני זוגי

למרות גודלו הקטן, מרן מיני כפול הוא בעל נוחות ותמיכה גבוהים במיוחד. הוא עשוי מחומרים איכותיים, כולל שכבות של קצף, ויסקו או קפצים פנימיים מה שמבטיח משטח שינה נוח התואם את קווי המתאר של הגוף שלכם. מבנה זה עוזר להקל על נקודות הלחץ ולקדם את בריאות עמוד השדרה, ומספק שנת לילה נינוחה.

אחד היתרונות המרכזיים של מזרן למיטה וחצי למרות שהוא עשוי להיות קטן יותר ממזרון קלאסי רגיל, הוא עדיין יכול לקבל מבחינת המקום שלו בנוחות שני אנשים. יתרון זה הופך אותו לאופציה נהדרת עבור חדרי אירוח, חדרי שינה לילדים, או אפילו כמיטה נוספת למבקרים בלתי צפויים. מזרן 190X120 וגם בגדלים האחרים הרלוונטיים לו הוא גם בחירה פופולרית עבור זוגות המעדיפים סידור שינה נוח או אנשים שפשוט רוצים מקום נוסף להתמתח.

בדומה למזרנים הקלאסיים והרגילים, גם מזרן המיני הזוגי מגיע בסגנונות ועיצובים שונים כדי להתאים להעדפות אישיות. אפשר לבחור בין רמות שונות של מוצקות, חומרים וכיסויים, המאפשרים לכם להתאים את המזרן לצרכים ספציפיים. דגמים מסוימים אפילו מגיעים עם תכונות נוספות כגון טכנולוגיית קירור או בידוד תנועה, מה שמבטיח חווית שינה מותאמת אישית.

אם אתם מוצאים את עצמכם זקוקים למזרן המציע נוחות, מונע אי נעימות כאשר צד אחד זז יותר במהלך השינה וצד אחד פחות ובעל עיצוב שחוסך מקום, אל תחפשו יותר מדי. מזרן מיני זוגי עם הממדים הקומפקטיים, הפונקציונליות התומכת והניידות שלו, הוא בחירה מצוינת עבור יחידים או זוגות המתגוררים בחללים קטנים יותר. כך תוכלו ליהנות ממזרן אסתטי ובעל פונקציונליות גבוהה שיביא בסופו של דבר לאיכות חיים טובה, לבריאות מיטבית ולשגרה נעימה ורגועה יותר. כי כאשר אתם ישנים טוב, השגרה שלכם מתנהלת טוב.

לצפייה במידות הזמינות בחרו את המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >
לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן