100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרן יחיד

כאשר אתם ניגשים לבחור מזרן יחיד יש מספר פרמטרים חשובים שכדאי לשים לב אליהם. כשמגיעים למוצרים כמו מיטות או מזרנים מגיעים לעולם מאד דינמי אשר נמצא תמיד בהתפתחות וצמיחה. היצרנים עוסקים בפיתוח מזרנים ללא הפסקה תוך שהם משלבים חומרים שונים ושכבות איכותיות בסוגי מזרונים שונים, בין אם אלו מזרוני יחיד ובין אם אלו מזרונים זוגיים.

מזרני יחיד לרוב (ובעיקר בסואניו) מגיעים בגדלים 80x190 ו- 80x200, כאשר 80 מסמן את רוחב המזרן ו190/200 את אורכו. כמובן שיש גבהים שונים למזרנים על פי סוגם והחומרים מהם הם מורכבים.

לצפייה במידות הזמינות בחרו את המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >

מזרני יחיד - סוגים

יש לא מעט סוגים של מזרנים וחשוב להתמקד בסוגים העיקריים שיאפיינו מזרן המתאים לכם. את המזרנים יש להתאים לנוחותכם, לסגנון השינה שלכם וכמובן לתקציב ולבעיות האורתופדיות במידה וישנן כאלו.

בחירת מזרן יחיד היא בחירה שצריכה להיעשות על סמך כמה פרמטרים מאד חשובים. בגלל שהעולם של מוצרי השינה בכלל וכמובן מזרנים בפרט הוא עולם דינמי חשוב לבצע התאמה אישית על סמך הפרמטרים הללו, וכמובן גם לבחור אותם בליווי אנשי המקצוע המבינים בתחום.

כאשר אתם בוחרים מזרן יחיד חשוב להתמקד בסוג המזרן על מנת שבאמת תוכלו להתאימו לצרכים האישיים שלכם. לפניכם סוגי מזרנים הקיימים בשוק:

  • מזרן קפיצים

מזרן קפיץ הוא מזרון שקיים בשני אופנים. מזרן קפיץ כיס, או מזרן קפיץ שרוול. המערכת קיימת כאשר מזרן מקפיץ הוא עצמאי, וכאשר כל אחד מהם נמצא בתוך כיס בד ואין ביניהם חיבור. מזרן כיס קפיצים הוא מזרן הפעיל באופן עצמאי ולא משפיע על הקפיצים מסביבו. כך העומס מתפרק בצורה שווה והמזרן מתאים את עצמו למבנה של הישנים עליו.

  • מזרני ויסקו

מזרן יחיד 80 על 190 או מזרן יחיד 80 על 200 או 80 על 190, אנו מציעים את כל המזרנים שלנו במידות אלו, וכאן נשלח אתכם לבחון את המזרן המתאים לכם מבחינת הקשיחות והנוחות. מומלץ שתדעו שכאשר אתם בוחרים מזרן מחומר הגלם ויסקו, אתם ללא ספק משקיעים בעצמכם. מזרן ויסקו הוא מזרן המקבל את כל הקימורים של הגוף ומתחמם כשהוא מותאם לטמפרטורת הגוף. זהו מזרון עמיד, שסופג משקל לזמן רב ולא צריך להפוך אותו מדי פעם ולא בתחזוקה גבוהה מדי. כלל המזרנים שלנו משולבים עם חומר הויסקו, ממליצים לכם לקפוץ להציץ. למזרני ויסקו >

איך לבחור מזרן יחיד?

לאחר שלקחתם מידות ובחרתם את הגודל המתאים (80X190 או 80X200 לנוחיותכם), חשוב שתבחרו את המזרן כאשר אתם לא בקלילות דעת, בחנו היטב את המזרנים על סמך הפרמטרים הבאים:

  • דרגת הקושי של המזרן

לכל מזרן יש דרגת קושי אחרת וחשוב להתאים את דרגת הקושי למה שאתם אוהבים. אם המזרן רך או אם הוא חצי קשה חשוב לבחור מזרן שיהיה לכם הכי נוח ותשנו עליו כראוי. את זה אתם יכולים לגלות רק לאחר שאתם באמת מגדירים את השינה שלכם ובכלל, זה מאד משתנה מאדם לאדם.

  • חומרי המזרן

רכישת מזרן חדש מחייבת אתכם להיות מדויקים במידות, אך גם בחומרים. לכן, חשוב שתבדקו היטב את החומרים מהם מורכב המזרן לפני שאתם רוכשים מזרן יחיד על מנת שהמזרן יתאים לכם במדויק ויענה על הצרכים שלכם כפי שאתם רוצים, לשנת לילה טובה, ולאיכות חיים יומיומית טובה ורגועה יותר. לא סגורים? אנחנו כאן לייעץ לכם!

מה הכי חשוב לדעת ברכישת מזרן?

רכישת מזרן היא החלטה שקשה לקחת לפעמים. כדאי להיות מלווים באנשי מקצוע המבינים בתחום המזרנים ובכלל בריהוט לחדר השינה. הסיבה לכך היא כי אם אתם באמת תנסו להתאים לעצמכם לבד את המזרן יהיה לכם קשה כאשר אתם לא מכירים את כל התכונות המקצועיות שלו.

התאמת המזרן תוכל להיות אפקטיבית יותר בחקר הרגלי השינה שלכם, ובכלל כאשר אתם מתייעצים עם האנשים הנכונים. תמיד טוב, ללא קשר, לבחון את המזרנים עם עין נוספת. ואם העין מקצועית - מה טוב!

לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן