100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרן זוגי 

שנת לילה טובה היא חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות הכללית, והמזרן הנכון יכול לתרום לכך בצורה משמעותית. מזרנים מגיעים בגדלים שונים, אך אחד הנפוצים שבהם הוא המזרן הזוגי הידוע גם בתור מזרן בגודל מלא. המזרן הזוגי הוא בחירה מצוינת עבור אנשים המחפשים משטח שינה נוח ומרווח, המתאים לגדלים רבים של חדרי שינה.

מהן המידות של מזרן זוגי 

מזרן זוגי קיים במידות של 140x190 ובמידות של 140x200. מזרן זוגי מתאים לזוגות שחולקים מיטה, לבודדים המעוניינים במיטה זוגית גדולה ובכלל לחדרי שינה גדולים.

גדלים אלו מספקים מקום רב ונוחות מירבית לצד מגוון של יתרונות כלליים המביאים לבריאות מיטבית ושינה איכותית. כמובן שזה הגודל הסטנדרטי/ההתחלתי של מזרן זוגי, וישנם מזרנים זוגיים גדולים יותר כמו מזרן קווין סייז או מזרן קינג סייז.

כאשר בוחנים מזרן זוגי, חשוב לקחת בחשבון את גודל החדר בו תוצב המיטה. מזרן זוגי דורש שטח משמעותי של מקום אבל הוא עדיין קטן מספיק כדי להתאים לרוב חדרי השינה בנוחות. מומלץ להשאיר כמה מטרים של מקום מסביב למיטה כדי לאפשר תנועה נוחה והוספת רהיטים אחרים.

לצפייה במידות הזמינות בחרו את המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >

היתרונות של מזרן זוגי 

בחירת מזרנים זוגיים בפרט, ובכלל בחירת מזרנים מתבצעת על סמך בדיקה נרחבת של הסוג המתאים לכם, בחינת היתרונות יכולה להביא לתוצאות טובות. היתרונות של מזרנים זוגיים:

  • רמות נוחות ומוצקות

מזרונים זוגיים רבים מגיעים במגוון רמות בהתאם לסגנון השינה שלכם הכוללים מזרנים רכים, בינוניים ומוצקים יותר. רמת המוצקות הטובה ביותר עבורכם תלויה בהעדפה האישית ובסגנון השינה. לדוגמה, אנשים הישנים על הצד מעדיפים בדרך כלל מזרנים רכים יותר, בעוד שאנשים הישנים על הגב והבטן בוחרים לעתים קרובות במזרנים בינוניים עד קשיחים.

  • החומרים מהם המזרנים עשויים

החומרים מהם עשויים מזרנים זוגיים משפיעים רבות על נוחות המזרן, העמידות שלו ועל המחיר. חומרים נפוצים הם ויסקו, קצף זיכרון, לטקס, קפיץ פנימי ושילובים היברידיים.

  • מחירים ועלויות

כשמדובר על מחירים של מזרן זוגי חשוב לדעת שהמחירים משתנים בהתאם למותג, ובהתאם לסוג חומרי הגלם ותכונות המזרן. ועל אף שאנחנו יודעים שהתקציב הוא הדבר הכי חשוב כאן והוא המוביל את הרכישה, חשוב לדעת שכאשר אתם משקיעים במזרן איכותי, אתם משקיעים באורח חיים בריא ואיכותי לשנים רבות קדימה.

  • אחריות ואיכות

מזרן זוגי במידות 140 על 200 או 140 על 190 באיכות טובה יכול להחזיק מעמד בין 7 ל-10 שנים עם טיפול נכון ותחזוקה מתאימה. רצוי לרכוש מזרן שמגיע עם אחריות לתוספת השקט הנפשי שלכם כמובן. רוב היצרנים מציעים אחריות שנעה בין 10 שנים לכל החיים.

טיפ שלנו: סובבו את המזרן פעם בחצי שנה (ראש לזנב ולא בהיפוך)

מזרון זוגי לשינה טובה יותר - זה לא חלום

כאשר אתם מחפשים מזרון זוגי אתם מחפשים למעשה איכות שינה טובה יותר ויש לכך מגוון של סיבות. אם אתם מתעוררים בבקרים עצבניים, עייפים או עם כאבים לא מוסברים בגב, בכתפיים ובברכיים סביר מאד להניח שהמזרן שאתם ישנים עליו פשוט לא מתאים לכם.

הטכנולוגיה והחדשנות לא פסחה על עולם השינה, ולכן תוכלו למצוא מזרון זוגי מומלץ בהתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים לכך, וכמובן בהתאמה האישית.

כאשר אתם ניגשים לבחור את אותו מזרון זוגי חשוב לפני הכל לא לקחת בקלות את הבחירה הזאת. אתם הולכים לבחור את המזרן שאתם תישנו עליו לשנים ארוכות, סביר מאד להניח ל15 השנים הבאות אם תבחרו נכון, ועל כן יש להקפיד לבחור היטב ובהתאם לצרכי השינה, והתאמה לגופכם.

מזרן זוגי הוא השקעה מצוינת למי שמחפש משטח שינה נוח ומרווח. הוא מציע שפע של מקום עבור כולם. עם מגוון חומרים ורמות מוצקות לבחירה, תוכלו למצוא מזרן זוגי המתאים באופן מושלם לצרכי השינה שלכם ולהעדפות. לפני ביצוע רכישה יש לקחת בחשבון גורמים כמו גודל החדר, תקציב ועמידות כדי להבטיח שאתם אכן עושים את הבחירה הטובה ביותר עבור שנת הלילה הטובה ביותר, ואיכות חיים גבוהה יותר.

לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן