100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרן קווין סייז

אין כמו שינה טובה בלילה כדי להפוך את הימים שלנו השגרתיים לפשוט איכותיים יותר. כולנו יודעים עד כמה חשוב שנישן טוב בלילה. השינה מביאה אותנו לתובנות חדשות, לרעננות, וגם דואגת לנו לחלומות מתוקים שלפעמים הופכים גם למציאות. אך אם השינה אינה טובה, הכל פשוט נראה אחרת ולא טוב.

אדם שלא ישן טוב הוא אדם מתוח, עצבני, עייף, ולעיתים גם סובל מבעיות בריאותיות כמו כאבי גב, לחץ במפרקים, לחץ בעמוד השדרה ועוד מגוון של בעיות שעלולות להגיע בגלל שינה טובה. בעוד ששינה לא טובה תלויה בגורם מרכזי מאד, המזרן עליו ישנים.

בתחום היוקרה הביתית, שום דבר לא זועק נוחות וסטייל בקול רם כמו מזרן שנבחר היטב. אבל עם המגוון העצום של הגדלים, החומרים והסוגים הזמינים, הבחירה הנכונה יכולה להפוך למשימה מכריעה. בתחום הזה, סוג מסוים אחד בולט - המזרן בגודל קווין סייז. התגלמות של נוחות ופינוק המציעה מרחב שינה ליחידים ולזוגות כאחד מבלי מורכבות גבוהה מדי.

מידות מזרן קווין סייז

מזרן קווין סייז קיים במידות של 190x150 / 190x160 / 200x160 ומתאים לזוגות שאוהבים להתפנק, לחדרי שינה גדולים ומרווחים ולכל המעוניינים במיטה זוגית שהיא גדולה מעבר לסטנדרט מכל סיבה שעולה לראש.

מזרן מסוג קווין סייז מאזן את הצורך בנוחות אישית, מספק משטח שינה מרווח תוך הימנעות מתפוסת החדר המוגזמת של דגמים גדולים יותר ומתאים באופן אידיאלי לחדרי שינה בגודל בינוני, חדרי אירוח או חללים רב שימושיים.

לצפייה במידות הזמינות בחרו את המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >

לא מתפשרים על איכות השינה

מזרן גדול כמו קווין סייז משתרע כאמור לרוחב של 150-160 ס"מ ומגיע לאורך של 200 ס"מ, משמע תופס מקום אך מפנק מאוד ומרווח -  הוא לא רק מזרן איכותי מבחינת מידותיו. הוא מספק משטח שינה הולם לאנשים שישנים לבד אך מעדיפים יותר מקום, לזוגות גבוהים, או אפילו הורה החולק את המיטה עם הילדים. זוהי אפשרות נוחה ומגוונת שיכולה להכיל תנוחות שינה שונות בנוחות וללא הפרעה למי שישן איתכם.

למזרן קווין סייז של סואניו מגוון רחב של יתרונות, אך המרכזיים שבהם הם חומרים איכותיים וחדשניים המאפשרים יציבות, פיזור לחצים נכון המונע כאבי גם וכאבי מפרקים והפחתה של ניתוב תנועות כך שהישנים יחד לא יהיו מושפעים מהתנועתיות אחד של השניה. בנוסף לכך, הם מתאימים עצמם לגוף הנמצא עליהם וכך מביאים ליציבות משמעותית המביאה בסופו של דבר לשינה טובה ואיכותית. 

מעבר לגודל המשמעותי שמאפשר לכם לישון עם הילדים, עם בני הזוג או לחובבי החברים הכי טובים של האדם גם עם הכלבים או החתולים המזרנים מספקים שינה טובה ומתוקה בזכות מגוון היתרונות ומאפשרים לכם לחיות חיים טובים יותר ביומיום. 

שאלות ותשובות - ישר ולעניין

מה גודל מזרן קווין סייז?

גודל מזרן הקווין סייז הינו 160x190 ס"מ או 160x200 ס"מ.
ישנו דגם נוסף קטן במקצת המגיע בגודל 150x190 ס"מ לחללים קטנים יותר.

למי מתאים מזרן קווין סייז?

לאנשים גבוהים, להורים שהילדים "פולשים" להם למיטה, לאנשים שאוהבים להתרווח ובעיקר לחללים גדולים.
לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן