100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מזרן קינג סייז

אנשים של קינג סייז? אם חיפשתם מזרן ענק, מזרן קינג סייז או מזרן בגודל 180x200 כנראה שאתם אוהבים להתפנק ולהתרווח - והגעתם בדיוק למקום הנכון עבורכם!

שנת לילה טובה היא חלק בלתי נפרד מהשגרה הטובה והרגועה שלנו, ואחד הגורמים החשובים ביותר לכך הוא כמובן גם גודל ואיכות המזרן עליו אנו ישנים. אמנם ישנן אפשרויות שונות זמינות, אך בחירת מזרן קינג סייז מציעה יתרונות רבים שיכולים לשפר משמעותית את חווית השינה שלכם.

לצפייה במידות הזמינות בחרו את המזרן המבוקש

  • סואניו קומפורט
    הנמכר ביותר
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 8
לא קשה מדי ולא רך מדי -
מידה מדויקת.
החל מ: 1,596 ₪!
לקומפורט >
  • היוקרתי ביותר
    סואניו פרימיום
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7
מזרן יוקרתי לאוהבי
רכות מעודנת ותחושת ריחוף.
החל מ: 2,129 ₪!
לפרימיום >
  • סואניו הייבריד
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 6
מזרן משולב לאוהבי קפיצים
ורכות נעימה.
החל מ: 1,330 ₪!
להייבריד >
  • סואניו קידס
רמת קשיחות:
רמת קשיחות 7-9
מזרן דו צדדי אורתופדי ואידיאלי
לילדים, מתבגרים ונערים.
החל מ: 847 ₪!
לקידס >

למה לבחור במזרן קינג סייז

מזרן קינג סייז מציע הרבה מקום לזוגות להסתובב, לשנות תנוחות שינה ולמתוח את הגוף. מרחב נוסף זה עוזר למנוע הפרעות הנגרמות על ידי תנועות לא מכוונות במהלך השינה, ומגדיל את הסיכויים לשנת לילה טובה ומתוקה, וכמובן פחות ריבים וויכוחים על תנועתיות יתר, ושינה שאינה מיטבית ביחד.

אם אתם חולקים את המיטה שלכם עם בן זוג או יש לכם ילדים שמדי פעם מצטרפים אליכם במהלך הלילה, מזרן קינג סייז מספק את הפתרון המושלם. הוא מציע מספיק מקום לכולם לישון בנוחות מבלי להתפשר על העדפות השינה האישיות. בנוסף, אם יש לך חיית מחמד שנהנית לישון אתכם, מזרן ענק קינג סייז מאפשר להם להתכרבל מבלי לפלוש למרחב האישי שלכם.

כולם בוחרים בקינג סייז בעיקר בגלל היתרונות הרבים

זה די ברור מהו היתרון הגדול ביותר, תרתי משמע, של המזרן המיוחד הזה. אך בנוסף לכך יש בו מגוון של יתרונות נוספים:

  • גמישות ויכולת הסתגלות

מזרני קינג סייז זמינים בחומרים שונים, רמות מוצקות ומערכות תמיכה, המאפשרים לכם למצוא את ההתאמה המושלמת לצרכים האישיים שלכם. בין אם אתם מעדיפים כריות גדולות או קטנות לנוחות נוספת או מזרן מוצק יותר לתמיכה טובה יותר, תוכלו למצוא בקלות אופציה שמתאימה להעדפות ולסגנון השינה שלכם. הרבגוניות הזו מבטיחה שתוכלו להתאים אישית את סביבת השינה שלכם כדי למקסם את הנוחות ולקדם שינה בריאה שלא תפגע בעמוד השדרה ותגרום לכם להרגיש טוב יותר ברמה הבריאותית.

  • אסתטיקה ויוקרה

בנוסף ליתרונות הפונקציונליים שלו, מזרן קינג סייז מוסיף גם נופך של אלגנטיות ויוקרה לחדר השינה שלכם. עם הממדים הגדולים יותר, מיטת קינג סייז הופכת למוקד החדר, ויוצרת תחושה של פאר ותחכום. שנת לילה טובה באה לידי ביטוי לא רק בבריאות ורוגע, אלא גם באווירה הנעימה והטובה שיש בחדר ברמה האסתטית.

  • יתרונות בריאותיים

מזרן קינג סייז ענק ומקדם תנוחת שינה טובה יותר, ובכך מפחית את הסיכון לפתח כאבים ובעיות בנקודות לחץ. המקום הנוסף מאפשר לכם למצוא תנוחה נוחה שתומכת בגופכם, מיישרת את עמוד השדרה ומקלה על כל אי נוחות. על ידי מתן התמיכה והריפוד הדרושים, מזרן קינג סייז יכול לעזור להקל על כאבי גב ולקדם את בריאות עמוד השדרה ולתרום לחוויית שינה כללית בריאה יותר.

בחירת מזרני קינג סייז מציעה יתרונות רבים שיכולים לשפר משמעותית את איכות השינה ואת הבריאות הכללית שלכם. המרחב הרב, הנוחות והרבגוניות שהוא מספק הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור זוגות, משפחות ויחידים המחפשים סביבת שינה יוקרתית ורגועה יותר. השקעה במזרן מסוג זה היא השקעה בבריאות השינה שלכם, שמבטיחה לכם התעוררות בכל בוקר בהרגשה רעננה, מחודשת כזו המאפשרת לכם להתמודד עם כל מה שהיום החדש יביא.

מזרני קינג סייז קיימים במידה של 180 על 200 והם מתאימים לזוגות המחפשים מזרן רחב יותר להתפרש בו, או זוגות עם ילדים או חיות מחמד שחולקות את המיטה יחד עמם ומעוניינים ביותר מקום.

שאלות ותשובות - ישר ולעניין

מה גודל מזרן קינג סייז?

גודל מזרן הקווין סייז הינו 180x200 וזהו המזרן המפנק והגדול ביותר שמייצרים. כמובן שניתן לייצר מזרנים גדולים יותר בהזמנה אישית, אך לרוב אין צורך במזרן גדול יותר מזה.

מי צריך מזרן קינג סייז?

מזרן הקינג מתאים לאנשים שרוצים את הטוב ביותר והגדול ביותר, לאנשים גבוהים, להורים שהילדים "פולשים" להם למיטה, לאנשים שאוהבים להתרווח ובעיקר לחללים גדולים וחדרים ענקיים.
לא סגורים מה מתאים לכם?

לשיחת יעוץ חינם השאירו פרטיכם

    *לא יעשה לעולם כל שימוש אחר בפרטים. 
    © כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
    פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
    menu-circle
    יצירת קשר
    close slider
    לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

      עגלת הקניות0
      אין מוצרים בעגלה
      המשך לקנות
      0
      linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן