100 לילות ניסיון
12 שנות אחריות
משלוח חינם
סואניו - חלום של מזרן לוגו
סואניו - חלום של מזרן לוגו

מה זה טופר והאם זה מומלץ?

אנחנו יודעים מה אתם מרגישים. אם אתם לא ישנים טוב בלילה כל היום שלכם נראה אחרת. כשאנחנו אומרים אחרת אנחנו מתכוונים פשוט לעייפות כבדה, כאבי ראש, לחץ נפשי, לחץ פיזי, תחושה לא טובה בברכיים, בעורף, בגב, ובכלל תחושה כללית ירודה. זה לא סוד, שנת לילה טובה חיונית לבריאות ולתחושה הנפשית הכללית.

לאיכות המזרן שלכם יש תפקיד משמעותי בהשגת אותה שינה נינוחה. עם זמינות מזרונים במגוון סגנונות בשוק, טבעי שתתלבטו האם השקעה במזרן חדש זה כדאי. לבטח שמעתם לא אחת את הביטוי טופר אך לא הבנתם במה מדובר, ולא בכדי אתם מתלבטים בין הטופר לבין מזרן חדש. מיד תבינו למה עדיף לכם מזרן חדש על גבי כיסוי מזרן, ומהם היתרונות ברכישת המזרן החדש.

מהו טופר בתכלס?

לא אחת אנחנו שומעים על אנשים שמחפשים איך לשפר את איכות השינה שלהם ואיכות החיים ולא יודעים שמדובר בסך הכל בהחלפת מזרן. כיום לא מעט אנשים מחפשים את הפתרונות הקלים יותר כמו הוספת שכבת נוחות למזרן ובסופו של דבר חווים עגמת נפש ותסכול בנוסף להוצאה כספית מיותרת.

כיסוי מזרן הוא למעשה שכבה נשלפת המיועדת להנחה על גבי מזרן על מנת לספק נוחות ותמיכה נוספת. הכיסויים הללו מגיעים במגוון חומרים כגון קצף זיכרון, לטקס, ויסקו ועוד. טופרים למזרן משמשים לעתים קרובות לשיפור התחושה של מזרן ישן או לא נוח, אך הם מציעים פתרון זמני ותו לא. עם הזמן, גם הטופר נשחק ולמעשה הפתרון הזמני הפך להוצאה כלכלית נוספת.

אילו מזרנים איכותיים קיימים אצלנו?

סואניו קומפורט הוא מזרן איכותי וברמה גבוהה שמשלב גם קשיחות אורתופדית המשלבת גם ג'ל אלסטי וויסקו וגם בד תפור בקווילט איכותי ונוח. המזרן גם משולב ספוגים קשיחים ויש בו אזורי נוחות לתמיכה מלאה ומיטבית לכל הגוף.

אם אתם מבקשים פיזור לחץ באופן מקסימלי בגוף זה המזזרן בשבילכם. למזרן זה שכבה מאד עבה של ויסקו ברמה גבוהה שמביא לתחושה עוטפת ומפנקת בזמן השינה. המזרן קשיח, אורתופדי ובעל רכות נעימה המשולבת ויסקו וג'ל, ספוג ביצים, בד אורגני וספוג שחור קשיח.

אם אתם לא בטוחים לגבי החומרים המתאימים לכם, מזרן הייבריד של סואניו הוא המזרן עבורכם. זהו מזרן חדשני וייחודי לו קפיצים מבודדים המעניקים תמיכה נרחבת שמונעת גם את קריסתו של המזרן. המזרן בעל שכבת ויסקו ג'ל איכותי ואורתופדי והוא יחסית רך ואף מתאים לאוהבי הסגנון הקלאסי של המזרנים אך עדיין מעוניינים במזרנים חדשניים.

סואניו קידס הוא מזרן חדשני, איכותי ומפנק ללא קפיצים, המותאם במיוחד עבור ילדים ונערים, עטוף בד נעים במיוחד ואנטי-בקטריאלי ומשלב 2 דרגות קושי שונות - מכיוון והוא דו-צדדי.

היתרונות של רכישת מזרן חדש על פני רכישת טופר לא רק מביאים חיסכון בעלות הכלכלית כי לא תצטרכו להוציא כספים נוספים לשנים רבות וארוכות ולא להתעסק בתחזוקת טופר. אלא גם יתרונות הקשורים לבריאות הפיזית שלכם החל ממניעת בעיות בגב, עמוד שדרה יציב יותר, פחות כאבים בנקודות לחץ קריטיות בגוף כמו המותניים, הברכיים, הצוואר והמפרקים ולמעשה, רכישה של מזרן חדש ממקסמת את איכות החיים שלכם ומביאה לרוגע בכל יום מחדש.

טופר למזרן – שאלות ותשובות

  • מהם הסוגים השונים של כיסויים למזרנים הקיימים בשוק?

כיסויים למזרנים מגיעים במגוון חומרים, כל אחד מציע יתרונות ייחודיים. חלק מהסוגים הנפוצים כוללים קצף זיכרון, לטקס, וגם כמובן טופר ויסקו כאשר לכל חומר יש יתרונות וחסרונות משלו, כגון עיצוב ותמיכה. יחד עם זאת יש לזכור כי הם אינם אפקטיביים כמו מזרנים אלא רק משמשים ככיסוי ולכן חשוב לבצע בהם תחזוקה משמעותית ולעיתים קרובות.

  • איך אני יודע מתי הגיע הזמן להחליף את המזרן שלי במקום להוסיף רק כיסוי מזרן?

אם המזרן שלכם בן יותר מ-7-10 שנים, נפול, גבשושי או גורם לכאב ואי נוחות במהלכם השינה, סביר להניח שהגיע הזמן להחליף אותו. כיסוי מזרן עשוי לספק הקלה זמנית, אך הוא לא יטפל בבעיות הבסיסיות של מזרן ישן או בלוי. בנוסף, אם אתם חווים תסמיני אלרגיה עקב הצטברות של אלרגנים במזרן שלכם, מזרן חדש הוא הבחירה הטובה ביותר לשיפור היגיינה ובריאות. אנו מציעים שלושה מזרנים ייחודיים שניתן לבחור מהם אונליין והם מותאמים לצרכים האישיים שלכם, ובפיתוח ייחודי וחדשני.

  • כיצד אוכל לבחור את המזרן המתאים לצרכי השינה שלי?

בחרתם לרכוש מזרן חדש? נהדר! זה בדיוק הזמן לבחון את צרכי השינה שלכם ולהתאים את המזרן בהתאמה אישית ומלאה אליכם. אם אתם ישנים על הגב, על הצד, אם אתם מסתובבים הרבה בזמן השינה או אם אתם אלרגיים לאבק. קחו בחשבון גורמים כמו תנוחת השינה המועדפת עליכם, משקל הגוף והעדפות הנוחות האישיות. בדקו סוגים שונים של מזרנים, כגון קפיצים פנימיים, קצף זיכרון, לטקס, מזרן היברידי וגם מזרן ויסקו כמובן וזאת על מנת שתוכלו לקבוע איזה חומר ומבנה הכי מתאימים לצרכים שלכם.

  • למה כדאי לקנות מזרן חדש ולא להשתמש בכיסוי מזרן?

הסיבה לרכישת מזרן חדש כוללת בתוכה מגוון של יתרונות על פני טופר למזרן זוגי או יחיד. מזרן חדש מחזיק מעמד לשנים רבות ועם השנים גם מתפתח ברמה חדשנית המאפשרת כמה שיותר נוחות וגמישות לגוף. מזרן איכותי יודע לפזר את נקודות הלחץ בגוף כך שמונע בעיות, כאבים, שרירים תפוסים ומפרקים כואבים ובכך גם מפחית את הלחץ המנטלי בשגרת היומיום. אין צורך בהחלפתו באופן תכוף כמו טופר, שהוא למעשה, כיסוי שיש להחליף אותו ולנקות אותו ויש עליו אחריות לשנים ארוכות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך..
© כל הזכויות שמורות - סואניו מזרני נוחות
פרוזיטיב - שיווק ובניית אתרים
menu-circle
יצירת קשר
close slider
לייעוץ חינם מנציג שינה השאירו פרטיכם בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם!

    עגלת הקניות0
    אין מוצרים בעגלה
    המשך לקנות
    0
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן